Typiskt!

Jag har kommit på att jag inte har något pass! Och det brukar ju ta hur lång tid som helst att få hem det när man har vart och gjort ett... Så nu kan jag förmodligen inte följa med till Tallin. ;'(

Hur som helst så var jag med Linnea igår, vi skulle måla men upptäckte ganska fort att jag hade glömt att ta hem rollarna från mamma, så det vart inget måla igår inte. Det vart nästan ingenting gjort igår för min del, jo matlagning och lite diskning, men inget som syns och gör någon skillnad i inflyttnings ordningen. Men idag ska jag ut och köra en massa med mamma, gå i skogen och spåra med Trouble, och sen ska jag komma ihåg att ta hem dom där jäkla rollarna.

Men jag fryser nu och ska nog börja kolla vad jag ska göra för lunch här hemma... Jag har ingen aning för tillfället.
Jaja, hej så länge, det kanske blir lite uppdatering senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tog typ fyra dar för mig att få mitt pass..så de tar inte lång tid ;)

2008-06-25 @ 15:03:06
URL: http://nize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0