Ultraljud.

Nu är det gjort! :) Allt såg bra ut och h*n sprattlade som tusan däe inne, det var full fart. Det kändes så overkligt men samtidigt så underart! :) Jag ska göra ett nytt ultrljud om 4 veckor igen och då får vi veta könet. :) Nu mätte hon inte äns barnet och varför vet jag inte.? Så nästa ultraljud får jag veta precis hur långt jag gått plus att jag får ett förlossnings datum. :)

Jag har vart med Linnea och hennes mamma hela dagen, vi har åkt runt till en massa ställen och köpt hem lite små grejer som kan behövas. :) Kul. Sen åkte jag och Linnea ner på stan och mötte upp Moa, 3 gravida tjejer skulle ut på fika äventyr. ;D Vi pratade en massa strunt och hade trevligt. :)

Imorgon skulle jag träffa Mikki klockan 12, men fick precis veta att jag ska jobba 11-15 på bolaget. :) Kul, för det behövs. Efter det blir det väl bara att åka hem och ta tag i disk och städning, vilket är mindre kul, men det ska bli skönt att komma i ordning i lägenheten. Sen ska jag och Kim åka och köpa färg någon dag så att jag, mamma och kanske Linnea ska ta en dag och måla om i hallen och sovrummet. ÄNTLIGEN. :)

Nu ska jag och Trouble ta en prommenad hem... Han har vart hos mamma med Peter och kollat på fotboll, Trouble hade inlevelse och slaktade en fotboll i soffan, så det var inte så fint här när jag kom. Men nu ska vi traska hem. :)

Hem, kika film, prata med Kim och sen sova. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: madde

vad bra att allt såg bra ut! :) men fick ni inte veta beräknat datum och så nu`? vi fick bara gå på ett ultraljud!

2008-06-19 @ 11:06:01
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0