Ändrade planer.

Det vart inte så att vi åkte till öijan igår... Vi åkte till bomhus istället, var ut på någon pub och sen efterfestade vi hos Fredde. Jag och Kim vart kvar där inatt, kom precis hem till mamma nu. Det var ju rätt kul igår iaf, förutom att någon jaevel har tagit min mobil på efterfesten. Men jag har vidarekopplat mina samtal till Kims mobil så har man tur är jag med honom när någon ringer. Ikväll var det ju tänkt att jag skulle ut med Malin, men nu kan jag inte få tag på henne och jag har faktiskt ingen lust heller... Jag vill bara ligga i soffan med en chips påse idag. :D Haha. Ska iaf bara duscha och grejja nu sen bär det av ut till storvik. Tänkte ringa Anni och kolla vad hon har för sej.

Jaja, jag skriver väl mer sen så får vi se vad jag har hittat på då.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0