Bästa humöret.

Jag är på så bra humör! :)
Jag sov hos Marina, gick och la mej 10 men kollade på klockan sista gången typ 5!
Sov så jaevla dåligt, så jag har vart jätte seg idag på dagen, men nu skrattar jag åt allt istället.

På trosdag ska jag servera och vara i baren på järnvallen!
Det ska bli skit kul. :)
Men nu moste jag lyssna på Jessy-Dancing in the dark och sen duscha.
Det har vart en hel del att göra under dagen med en MASSA gäster.

Moste bara berätta att imorrn ska jag på quiz (?) kväll på kharma (?).
Men en massa från jobbet.
Det ska också bli bra kul.
Moste se till att hinna med sista bussen till valbo bara, så att jag inte blir kvar i S-viken.
Kim åker ju bort torsdag morgon så jag vill ju hinna träffa honom lite innan.

På fredag ska jag förmodligen hitta på något med Mikki! :)
Det ska bli kul det också.
Trouble, jag och Mikki.
Var ett tag sen nukänns det som, men har jag tur vill hon med ut på en prommenad ikväll.

Lördag är inte klar än, men hoppas på att jag kommer på något att göra.
Följa med Malin och Jimmy när dom kör Anneli till flyget skulle vara ganska kul.
Iofs åker dom 2 på natten, men jag ska kika med Malin om jag får följa med.
Men då ska Trouble också följa med så klart

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jessica

Bra att du också e på bra humör! :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-04 @ 17:37:16
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Lou

Finns det några vårkänslor hos dig? Ha en superbra dag! ;D

2008-03-04 @ 17:40:02
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Emelie

Lou: Jajjemen det gör nog det. :D Det har vart vår hos mej länge nu! :)

2008-03-04 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0