Ett eget bord...

Jag fick ett eget bord på 20 pers att servera idag, det var kul förutom att jag hatar dom där äckligt tunga tallrikarna som vi hade idag. Nästan 1 kg styck, det blir mycket det om man ska bära så mycket som möjligt... Jag fuskade med typ 4 åt gången. ;D Helle det än att tappa en massa på golvet. Imorrn har jag 22 st som ska serveras, men då tänker jag duka med dom lätta och bra tallrikarna.  Föresten så brände jag mej på handleden idag... Men det gick bra endå.

Jag har pratat med Anneli idag, trevligt! Det var ett tag sen.
Vi tyckte att det snart var dags för grill säsong igen iaf. :)

Idag ska jag bara vara hemma för jag är så jäkla trött. Men jag har lovat mamma att göra mat också. Sen får vi se om Trouble kommer hit eller om han ska sova med Kim inatt. Det visar sej.

Imorrn blir det nog Quiz igen för min del, men bara om jag hittar något sett att komma hem på efter. För man ska ju upp och jobba på torsdag också. Just ja! Jag tror jag är på väg att bli sjuk... Jag vill inte! Idag har jag snorat och nyst hela dagen. Fy tusan vad jobbigt!

Nu blir det lite one three hill sen laga mat och duscha.

Föresten, Tack Jimmy! ;)

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0