För första gången...

Vet jag inte vad jag ska tro, vad jag ska tycka eller vad jag vill.
Men jag vet mer än vad alla ni tror, ni skulle bara veta mina planer!

Är hos Jimmy nu, med han och Cissi.
Trouble är också med, inte riktigt lika bråkig som han brukar vara, men det är full gång iaf.
Dom ska äta hemma pizza och dricka lite.
För mej räcker det med någon cider, har ingen vidare matlust.
Vi ska väl kika på melodifestivalen och så sen också.

Igår gick jag mest hela tiden, fram och tillbaka, överallt och ingenstans.
Jag har gått ner 3 kilo på en vecka, kan inte sova och äter inte vidare mycket heller.
Har inte ätit någonting alls på 2 dagar och innan har det väl vart lite varje dag iaf.
Men det skadar ju inte att jag tappar några kilon heller, 50 är ju min målvikt, bara 2 kilo kvar. :)
Vi får väl se om alla som är inblandade i det här håller vad dom lovar, så får vi se hur det slutar.

Tack Jimmy för att du finns! :)
Och tack Danne för att du bryr dej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0