Försvinn!

Det blir inget mer, aldrig...
Han har sagt hur han vill ha det nu och han valde bort mej.
Det var upp till honom, men det tog en hel jaevla vecka att bara säga att det är SLUT!
Jag har precis kastat ut allt han hade hos mamma ut på gården.
Om någon timme ska jag, Danne och mamma åka och hämta alla möbler i lägenheten.
Allt som är mitt ska ut därifrån idag, jag vill aldrig mer komma tillbaka dit!
Någon som inte har något för sej som orkar hjälpa till att bära lite möbler?
Det gör ont, så otroligt jaevla ont! Nu förstår jag dej inte bara, nu vet jag precis hur det är.

Jag vet inte vad jag ska säga eller göra...
Men jag har ingenting mer att skriva om.
Det enda jag hade var Kim, Trouble och vännerna.
Men nu känns det som allt förutom Trouble är så långt bort det kan komma.
Och jag moste klara av det här...
Jag måste jobba i veckan, fixa iordning allt hos mamma och ta handt om Trouble.
Jag är osäker på om jag klarar allt det nu.
Nattliga prommenader och ingen sömn börjar bli mitt nya smeknamn vid det här laget.

Jag älskar dej, men du har krossat mej totalt!

Kommentarer
Postat av: Robert

Mycket tråkigt tjejen, men det är bara gå vidare, tider läker alla sår...

2008-03-16 @ 07:41:27
URL: http://www.robertpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0