Glad!

Jag ska jobba på onsdag.
Åt Challes mamma, på ett kudbröllop.
Haha, det behövs verkligen.
Är i stort behov av jobb och pengar.

29 ska jag och Kim på äventyr.
Det ska bli skit kul!
Kan inte säga vad det är förrns efter.
Eftersom att det är hemligt nu.
:D
Längtar!

Idag har det vart så där lugnt som igår på jobbet.
Skönt, men det är ändå kul när det är lite stressigt.
Jag är ledig imorrn fick jag veta idag också, men vi får se, jag kanske pallrar mej dit iaf.
Det beror helt på.

Är i storvik nu, tänkte att jag kanske skulle ta och äta något snart.
Ska ta ut Trouble på en prommenad också, den slöfocken.
Han hade sovit ända tills nu när jag kom hit.
Sen ska jag nog bada eller nått, får se om jag blir kvar i natt också eller om jag åker hem till mamma.
Jimmy sa något idag... Det gick upp för mej att jag inte har något hem! Vart bor jag?
Jag bor ju inte här, och när jag är hos mamma är jag ju hos mamma.
Jag moste nog komma på nått ställe som jag kan säga hemma om. :D

Sometimes you make me smile.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0