Idag har allt gått jätte fort förutom tiden. :D

Nej, nu vart det krångel i min tidsberäkning...
Var ju tvungen att åka till storvik och hämta bror och Kim så att Peter inte skulle missa sitt förhör, och självklart hade missat bussen. Så vi körde dom och sen åkte vi direkt till köpis, självklart var det as mycket folk där, så det tog dubbelt så lång tid... Så nu har jag kommit hem till mamma, betalat lite räkningar och inte hunnit gjort något annat. Så nu ska jag snabba mej och göra mej klar och ta bussen till Håkan, vara där typ en timme sen ta bussen till storvik... Faen insåg att jag hade mer brottom än jag trodde nu, och jag moste hinna övertala Lisa om att ha Trouble också, han är inte kul att åka buss med!

Jag och Mikki ska hitta på något i morgon istället. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0