Igen.

Ändrat  igen, jag lyckades skrapa ihop pengar så att jag kan köpa ett betalkort...
Så nu nu behövde jag inte åka så tidigt.
Ska göra mej klar nu, eftersom att jag fortfarande inte hunnit så långt än.
Jag ska följa med syrran till köpis, sen åka till Håkan och säga hej ett tag.
Efter det så ska jag kanske träffa Mikki ändå, om jag hinner och om hon vill. :D
Sen blir det till att bege sej ut till stora viken.

Faen, jag vet inte hur många gånger jag har ändrat mina planer idag.
Men jag hoppas på att det här var sista gången.

Iaf så får jag panik snart! Jag har slut på cigg, men ska försöka lösa det problemet alldeles snart.
Hoppas på att det går lika bra som jag tänkt mej bara. :D

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0