Iskallt!

Jag har precis bestämt mej om att det är iskallt att stå still i ca en och en halv timme medans hundarna leker.
Jag var så jaevla kall om fötterna och händerna när jag skulle gå hem så det gjorde skit ont!
Men det var värt det, för nu är Trouble jätte trött och jag fick en lång faktiskt ganske trevlig pratstund med  Nize.
Vad jag har hunnit med saker idag...
Först har jag vart på köpis med Mikki ju, sen gjorde jag mej i ordning och efter det så var jag med Håkan, men vi pratade mest, som vanligt, haha, han har så roliga förslag på saker och ting ibland. :)
Sen träffade jag Nize så Trouble, Devil och Engla fick leka, dom sprang nog av sej en himla massa bus och energi nu tror jag, och snart ska jag vara hitta på något med Kim, bror och Mackan eller så ska jag träffa Mikki igen.
Om det blir så att jag hittar på något med Kim och dom nu, så blir det till att träffa Mikki senare iaf.
Och efter allt det där så vet jag inte riktigt om jag ska sova i valbo eller storvik, det var ju det där problemet med hur jag ska ta mej någonvart igen.
Men det skulle vara skönare att sova i storvik för när jag ska ta bussen till gävle för att jobba så blir det mycket bättre att åka 41 än 1, så vi får se, det ska nog gå och lösa på något sett.

Nu har jag rablat upp en jäkla massa så nu får det räcka för tillfället...
Jag kanske uppdaterar senare, jag vet inte.
Och om jag gör det så får vi väl se hur min dag slutade. :D
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Denize

Haha ja fy fan vad kallt det var :D Men vad gör man inte för vovvsarna :P

2008-03-25 @ 18:44:00
URL: http://nize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0