Jag är inte lika som du!

Jag såg precis det där, och det är andra gången du hänger ut mej i din blogg.
Skriv vad du vill, lilla du, jag vet iaf bara det jag vet och det någon sagt till mej!

Har inte haft så kul å länge!
Riktigt kul igår på bandyn, men när det väl vart hemgång var jag så jaevla trött och hade så jaevla ont i fötterna.
Tror jag har fått inflammation i hälen, för det känns som så.

Är skit trött idag, det bara rinner i ögonen.
Ska snart kila till bussen och åka iväg och jobba.
Blir lugna saker för mej i dag om jag inte vill få mer ont i foten.

Trouble var så trött så att han vägrade gå ut mej mej i morse.
Men Mamma, Lisa och Peter är ju hemma så han kommer ut senare iaf.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Lalleli

Ja du gumman de kanske vore bra om dom som läste din blogg, förstod det som står riktigt oxå , innan man klankar kanske man borde läsa igen å tänka till vad som igentligen står.....sjunk inte lika lågt du emelie, kram

2008-03-07 @ 12:20:52
Postat av: emelie

Anneli! :) Kul att någon förstod! :)

2008-03-07 @ 23:51:39
URL: http://emelieloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0