Just nu...

...Jag skulle kunna göra sönder allt som är i närheten av mej.
Skulle jag se henne vet jag inte vad jag gör, och samma med honom, men dom kommer väl hand i hand och hämtar hans grejer någon gång på dagen här. Innan 12 har jag sagt åt honom, annars kastar jag skiten. Jag förstår bara inte hur faen dom har kunnat ljuga för mej i 4 veckor? Dom har umgåtts varje dag (det tog slut mellan oss i söndags, så det började innan), han har blivit sur om jag trott att det är något på G. Men jag är väl för faen inte helt jaevla dum i huvet, eller? Det är ju bara att läsa hennes blogg till att börja med... Hon får ju iaf träffa Kim och han får henne att le som om solen skiner.

Jag förstår faktiskt inte varför jag bryr mej, eller lägger ner tid på att vara arg på mej själv men låta det gå ut över dom, dom får väl göra vad faen dom vill... Men det är svårt, jaevligt svårt at bara släppa taget och gå vidare när vi har känt varandra så länge. Och speciellt när jag älskar honom så otroligt mycket.

Släng dej i väggen ditt jaevla äckel.

Kommentarer
Postat av: Pia

Kramar till dig från mig, jag skickar den värme jag har. kram från Pia

2008-03-16 @ 13:51:24
Postat av: nize

Och du trodde det var mig han ville ha att vi hade nått på g? Synd att du skulle behöva tro nått sånt...

2008-03-16 @ 15:43:30
URL: http://nize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0