Må bra?

Först vill jag fråga vad du vet om det?
Du har tydligen fattat allt helt fel...
(svar på kommentar)

Tack Pia, vad skulle jag göra utan dej?

Och tack alla som ställt upp och pratat med mej.
Ingen nämnd, ingen glömd.

Jag vet inte jag...
Jag älskar honom så otroligt mycket!
Men jag och han har pratat nu, jag vet saker som inte ni vet.
Jag bryr mej så mycket om honom och vill verkligen att det ska bli bra för honom nu.

Inget jobb idag, jag ska försöka imorrn.
Ikväll ska jag ut till storvik och hämta dom kläder jag inte fick med mej igår.
Prata med kim och diskutera igenom allt.
Sen ska jag åka hem till mamma igen.

Nu ska jag ringa Telia och skriva över bredband och hem telefon på Kim.
Sen ska jag upp till apoteket och kolla vad sån där näringsdryck kostar.
Förhoppningsvis så har jag råd med en sån, jag är ju så svag i hela kroppen.
Men i natt har jag iaf sovit, inte så värst bra, men jag har ju fått någon timmes sömn sammanlagt iaf.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0