Morgon pigg.

Även fast vi vart telefon trakaserade inatt så var jag pigg som en nötkärna klockan 7 imorse.
Jag tog Trouble med mej och följde Kim och Peter mer än halva vägen när dom skulle gå och jobba.
Det är ju 15 minus ute men jag hade så pass mycket kläder på mej att det inte spelade någon roll.

Nu har du satt dej i klistert!
Det finns ingen som vill dej väl längre ditt svin.
Men du fick väl sota lite för dina synder inatt iaf!

(Jag vet att nu när du läser det här så kommer du tänka att vad faen bryr jag mej om det här. Men du ska veta att jag bryr mej, och att jag tycker himla synd om dej som behövt gå igenom något som det här, för det ska ingen behöva göra. Och jag vet inte varför du tror att jag inte skulle bry mej, för det är du som missuppfattat hela alltihopa.)

Nu hade jag tänkt ringa Håkan och kolla om han har lust att hitta på något.
Men klockan 3 ska jag vara hos farmor och farfar på middag igen.
Innan det ska jag väl mest bara göra en massa små sysslor.

Jaja, jag har inte så mycket mer att säga nu,
så jag får väl uppdatera senare om jag har något roligare att skriva om.

Erica, tack för att du finns här för mej.
Du betyder mer än du tror!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0