Neej!

Jag kom på att jag var tvungen att påpeka att mina blommor har dött, IGEN!
Jag har gjort ett till försök att återuppliva dom, vi får hoppas på att det går den här gången också då.
Om jag lyckas så ska mina blommor verkligen ha ett diplom för starkaste blommorna.
Dom har ju vart helt otroliga, dött, börjat leva, dött igen och så vidare.
Jag har nog inte så värst gröna fingrar, men dom kämpar för mej iaf. :D

Nu sitter jag, Kim och lill Fredde och kikar film, eller jag sitter ju här, men ska snart hoppa in i filmen jag också.
För det är ju en himlans bra film iaf.
Gänget från brooklyn.

Imorgon ska jag och mamma luncha på mitt jobb.
Eftersom att jag fick reda på att jag är ledig och inte klarar att vara ifrån stället så ska jag åka dit och säga hej iaf.
Och jag ska ju hämta lite kläder som jag moste ha på mej när jag jobbar på onsdag.
Tur att man har ett ställe att låna ifrån när man inte har eget.
För en vit skjorta och en svart väst har jag nog aldrig haft.

Nej jag moste ju påpeka att jag har städat igen.
(Jimmy tycker att det rä det enda jag gör.)
Men jag har bara diskat och plockat lite + vattnat blommor och tänt en massa ljus.
Just ja, dammat har jag också gjort, så nu ät det bara dammsuga och torka golven kvar, men det får Kim hjälpa till med.
Det är ju trotts allt han som bor här, jag har ju flyttat ut till ingenstans. :D

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0