Påsk mat.

image197

Min älskade lilla vovve när han var liten. :)


Har vart på jobbet nu och lunchat med mamma.
Glömsk som man är så hade jag självklart glömt bort att det var påskbord!
Jag äter ju inte sån mat, men Jimmy räddade mej och gav mej en massa sallad istället.
Jag har tur jag. :)

Jag hade tänkt sova i valbo idag, men när Kim vill att jag ska sova där så kan jag ju inte säga ifrån.
Så det blir till att åka ut dit idag igen, men senare.
Först ska jag handla med mamma, åka förbi Håkan bråkan en sväng och sen umgås med Mikki ett tag.
Vi får se hur det går att få ihop allt det där i mitt tidschema, men det ska nog lösa sej.
Nu hade jag tänkt göra mej i ordning och packa lite...
Ska jag sova i storvik (som jag har blivit upplyst om att det är mitt hem) så moste jag ha med mej en massa saker.
Det är ju påskmiddag hos farmor imorrn (med mat som jag äter) så jag moste ju ha med mej så att jag kan göra mej klar för det och åka direkt dit.
Kim ville inte följa med, det skulle kännas så konstigt när det är slut sa han.
Men han kanske följer med på söndag istället, för då är det påsk middag där igen. :D
Fast den gången är det bara för mamma och barnen.
Mamma ska slå till stort med en påskmiddag hon också, på lördag tror jag, då skulle hon kanske bjuda hit Marina och Teddy, och förmofligen restan av familjen om dom vill.
Sen var det lite prat om en till middag, men jag säger ingenting om det nu om det inte skulle vara spikat och klart.
Jaevlar vilken stressig hälg såg jag nu, pressat chema.

Nu moste jag snabba mej om jag ska hinna med allt.
Hej så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0