Saik.

Idag börjar jag klockan 2, så jag hade tänkt att hinna med att fixa lite grejer innan...
Skönt att man hinner ta tag i det någon gång!
Iaf  ska det bli skit kul ikväll, jag ska få vara med och "jobba" på saik matchen.

Kim har åkt nu...
Kommer hem på måndag.
Sakna?

Igår!
Så jaevla kul!
Iofs kom vårat lag sist men kul var det iaf.
Anneli fick byta byxor med marcus.
Och sen fick dom byta tröja med varandra också.
Ni kan inte gissa vad mer jag såg!
Teddy, som har gått i min klass 7-9.
Som var ledig från skolan för att han fick en ny dator och aldrig gjorde något annat än att vara hemma.
Han var där! Kul. :D

Prommenad nästa!
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahahahah... :D Va Teddy med :)

2008-03-06 @ 14:00:51
Postat av: emelie

Hehe, han var inte med oss men han var där. :D

2008-03-07 @ 08:17:29
URL: http://emelieloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0