Seg.

Jag vaknade typ 10 idag, seg som faen så jag låg kvar i sängen till halv 11. Jag måste ju påpeka att det var så jaevla skönt att sova ut idag, rensa öronen och huvudet från igår. :D Trouble är helt slut idag, jag förstår inte vad det är för fel... Han ligger fortfarande i sängen och sover, vägrar följa med ut och kissa. Men han får väl sova tills han vaknar då. Sen jag klev upp ur sängen har jag hunnit med en himla massa, duschat 2 ggr, tvättat kläder, målat naglarna (!), sminkat mej och noppat ögonbrynen, och självklart allt annat som hör till dom där sakerna.

Nu hade jag tänkt att jag  kanske skulle stoppa i mej en macka eller något.
Men före hade jag tänkt att klä på mej och så.
Efter det där ska jag platta håret tror jag, sen ta en lång prommenad med bus.
Jag kanske ska ringa Nize och låta Trouble, Devil och Engla bråka runt ett tag..?
När jag har gjort allt det där så ska jag iaf gå till garaget och umgås lite med Kim och bror.
Sen får jag väl ta och traska hela vägen tillbaka igen.

Och ledsen är jag!
Det blir inget äventyr på lördag, jag som hade sett fram emot det så mycket.
Men har man inte pengar så har man inte.
Näska gång är det iaf helt klart att vi ska vara där, iaf jag!

Jag vill också ha en sån där!
:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0