Snömonster.

Jag och Kim var uppe jätte tidigt idag, vi skulle ploga hans pappas gård. Jag fick en egen lastmaskin att åka runt och ploga med, det var skit kul... Jag var väl inte så bra, men jag har aldrig plogat förut, bara kört vanligt på gården. :D Sen bjöd Kim på mat, jag vart ju så mätt så jag trodde jag skulle kräkas! :S Efter det så duschade vi och sen tog jag en prommenad hem till mamma, Kim åkte in till gävle för att dela ut flygblad. Kim kommer att hålla i en informationskväll i valbo snart också. Han ska väl hålla lite tal, prat för partiet och så. Det ska bli intresant, för jag kan inte mycket om NSF. Jaja, iaf så mötte Lisa och Trouble mej ute vid vägen, vi gick till någon slags skog och släppte honom, och det var så jaevla kul. Han flög om kring där och anföll snön, Lisa vart hans mobb offer också, han hoppade omkull henne så att hon flög ner i snön. :D Det blir en till sån sväng innan vi ska käka hos Marina också.
Nu ska jag duscha igen och göra mej klar för Marinas middag. :)

Igår var jag så jaevla trött efter att ha lagat mat i 4 timmar! Mamma blev inte ens glad... Jag somande på soffan innan jag förflyttade mej till sängen, sen sov jag som en stock hela natten. Eller jag vaknade ett antal gånger av att jag fick ett och samma mms typ 10 gånger... Jag tror att det var en jätte full Jimmy som var i farten. ;D Tillslut fick jag stänga av mobilen, vännen då! :) Men när jag ringde honom runt 9 imorse så var han fortfarande dyngrak. :D Moste ha vart en kämpig 40 års fest han hade. :P När vi ändå är inne på Jimmy så moste jag ju säga att jag hade jätte trevligt där i fredags. Jag sjöng tillochmed karaoke, efter att dom tjatat på mej typ en timme... Jag säger då det, stackars er som fick stå ut med min "fina" sång röst! Haha. Sen fick vi skjuts hem av Brat, tack så mycket. :) Jag blev då bra full iaf, det vart ett riktigt äventyr av den där kvällen. Hehe.

Nej jag fick i uppgift att baka nu också, så det är väl bäst man sätter igång om man ska hinna med allt.
Ha det så bra, hej då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0