Storvik.

Jag är i storvik nu och  ska prata.
Men Brat är här så vi får prata när han åkt...
Det får bli för mej att sova på soffan och ta 7 bussen till valbo och göra mej jobb klar och sen ta 20 i 9 bussen dit.
Det känns så konstigt att vara här, har ju nästan inga grejer kvar, bara typ lite pennor och böcker och så.
Ska hämta det som är kvar i veckan, får inte med mej det på bussen imorrn.

Det ska bli skönt att komma igång imorrn igen iaf.
Och jag har gjort som jag lovet mej själv, ätit resten av maten.
Nu hoppas jag på en ordentlig sömn i natt iaf, så att jag är riktigt pigg imorrn.

Faen det är inte lätt det här.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Men det känns bättre nu efter att ha pratat lite iaf.

image196

Trouble är hos mamma, och Peter tar handt om honom ikväll.
För när jag kommer hem imorrn så hinner jag bara ta ut honom fort sen ska Kim hämta honom typ 9.
Morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0