Vilken vecka.

Den här veckan tillhör en av dom svåraste...
Men ändå har jag haft en hel del kul också.
På quizet igår, var det riktigt kul, men mindre kul idag!
Bakis på jobbet var ju ingen höjdare.

Nu gör jag ingenting, är i storvik bara.
Kim är med Linus och Maria som vanligt.
Jag tänkte åka hem till mamma och sova där istället men upptäckte att jag var ute lite sent.
Busskortet går ut klockan 6 och jag moste ju byta buss i sandviken.
Det blev till att stanna kvar eftersom att jag inte ville att Kim skulle behöva lägga ut pengar till mej.

Imorrn är det sista dagen för den här veckan, det ska bli skönt med helg.
Jag är så jaevla trött efter den här veckan, det har inte vart måbga timmar sömn inte.
Just nu skulle jag bara vilja sova tills allt har ordnat upp sej.

Ska kika runt på lite annat skit nu, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0