Absolut inte min vecka!

Hela veckan har jag kommit i säng sent, mått dåligt på jobbet och stressat hit och dit... Vi har inte kommit vidare bra överäns eftersom att vi prioriterar olika och så, tråkigt nog. Men nu är det äntligen klart, flytten är över! Jag hade tur som fick hjälp av Nize, annars hade jag fortfarande vart kvar i lägenheten och städat. Kim och Peter och dom satt på puben och drack öl medans vi städade i flera timmar, men rent vart det iaf.
Jag är förbannad på allt just nu och inte nog med det så blir det en stressig dag imorgon också! TYPISKT!

Jag fick reda på att min sista dag är 5 Juni iaf, sen har jag gått färdigt i skolan, då tar jag låtsas studenten, eftersom att man inte får ta studenten efter 3 år på IV. :D Jag är faktiskt nervös, vart ska jag jobba då!? Ingen vill ju anställa mej nu när jag är gravid och behöver ett jobb som mest. Jaja, det löser sej väl på något sett.

Nu ska jag ta en varm dusch och hoppa i säng tror jag.
God natt!
Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök jobb på berggrenska gården!!!!

2008-05-18 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0