Agressiv.

Idag lessnade jag på dom där jävla disktanterna... Jag stog i kassan med Maud för att inte glömma bort det jag lärt mej sist jag stog där med Jimmy, och idag hade jag så himla ont i huvudet också. Malin bad mej att ta in disk vagnen vid kassan när jag skulle komma tillbaka in till restaurangen igen och det gjorde jag, det var bara det att dom såg inte att jag kom så jag hörde precis allt dom sa om mej bakom min rygg, så jag lämnade skiten där och gick direkt till Bosse för att fråga honom vad precis för arbetsupgifter jag har... Jag hade inga bestämda precis som jag trodde, jag skulle göra det som behövdes eller det som Malin bad mej om eftersom att Malin är min handledare. Jag gick tillbaka och gjorde det jag skulle och sen var det lunch, vi satt och åt och det visade sej att jag och Malin hade fått ett uppdrag, vi skulle jobba på en 40 års fest så jag blev skitglad med tanke på att jag är i stort behov av jobb och pengar nu, men det första tanterna sa var att vi fick fan inte komma tillbaka till bolaget och ha ont i benen! Vad fan, jag blev så arg så då sa jag till, jag frågade varför dom aldrig kunde vara glad för någon annans skull, varför dom bara var så jäkla griniga och negativa hela tiden, då försökte dom bara prata bort sej så jag fick inget svar på det.

Jaja, det vart MAX igår iaf, gott som tusan. ;D
Men nu måste jag planera lite för dagen här.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0