Aningen klokare.

Inte för att mitt humör är på topp än men jag kunde inte låta bli att kasta in ett inlägg till när jag ändå inte har NÅGONTING att göra...

Jag har suttit och läst om graviditeter i flera timmar, och jag måste medge att jag blivit lite klokare... Jag har bättre koll på vad jag får och inte får äta och jag står nog fast vid namnen om det blir en flicka, Saga, Svea och Jennifer är våra enda alternativ än så länge. Saga  och Svea är svenska namn med fina betydelser... Jennifer har jag inte kikat in vad det betyder än, det är fint bara ändå. Men om det skulle bli en pojk då!? Vad ska han heta då? Något förslag? Kim har gett Ian som förslag men det är inte jag riktigt lika med på... Jaja, det är ett himla bra tag kvar, men det kan vara kul att vara lite förberedd.
Jag ska faktiskt dra med mej Kim någon dag och börja kolla på barnvagn, det kan vara bra med en massa tid att bestämma sej för det, man måste ju tänka på vart man ska använda barnvagnen som i vårat fall blir överallt... Då kanske inte sånna dära upppumpningsbara däck är så bra, det kan bli punka, det har jag lärt mej av Karros den där vagnen. Och en 3 hjuling vill jag inte ha, dom är förskräckliga tycker jag! ;D Ja, man måste nog vara smart när man ska avgöra det där och det kan ta tid så det är nog bra att vara ute i god tid.
Jag har sammandragningar flera gånger varje dag och har ingen aning om det är bra eller dåligt, som sagt är jag i stort behov av att träffa en barnmorska med mina tusen frågor... Skulle jag få göra mej av med dom skulle allting vara mycket lättare sen.

Jag saknar Kim också, så otroligt mycket... Samtidigt som jag skulle kunna kasta ner honom på backen och hoppa på honom, jag är så arg! Han varken tänker eller värderar lika som mej, inte just nu iaf. Jag kan inte komma ihåg sist han hade tid för MEJ, när vi gjorde någonting bara han och jag sist. Allting annat verkar vara viktigare, och tyvärr varken vill eller kan jag ändra på honom eller hans sett att tänka. Jag älskar honom så otroligt mycket! <3

Linnea, nu får vi ta och träffas någon dag så att jag får bombardera dej med frågor igen.

Ska kika vidare nu, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0