Barnvagn.

Finns det någon som har ett bra barnvagnstips? Jag vet att det är lång tid kvar tills den kommer till användning, men jag tycker att det kan vara bra att börja kika lite nu så att man har god tid på sej att hitta någon man tycker om... Jag har suttit på nätet nu och kikat men jag fattar ingenting! Jag ska försöka få med mej mamma och åka in till gävle och kika i butikerna, Kim jobbar ju så han och jag får åka nästa vecka eller något när han är ledig, vi är ju 2 om vad vi ska ha för vagn. Jag tycker iaf att dom här vagnarna som är både sitt och liggvagn på samma gång är smart, då kan man ha vagnen länge, men samtidigt så måste vi ha en vagn som går att köra lite varstans med tanke på att Trouble kommer att följa med ut på dom flesta barnvagnsracen, och han vill ju helst springa i skogen. Jag vet inte jag, det är ju skit svårt! Men som tur är så har vi som sagt en hel del tid på oss, ca 6 månader iaf. ;D

Nu ska jag skaka liv i honom, han som är så himla svårväckt, men nu jäklar ska han vakna! :)
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0