Det går inte.

Hela mitt liv håller på att rasa samman tror jag.
Som tur är fick jag ledigt 3 dagar den här veckan, Ingela förstod mej och gav mej lite tid.
Så idag har jag vart i skolan, på soc och på försäkringskassan.
Nu ska jag snart gå till banken och beta lite räkningar och sen ska jag nog bara tänka.
Är det meningen att man ska ha så här överdrivet mycket hormoner så att man inte vet vart man ska ta vägen?
När jag var hos Ingela på skolan satt jag där i säkert typ 2 timmar och bara grät och pratade med henne.
Inte nog med att jag fick ledigt 3 dagar så känns det dåligt också, jag känner mej ju dum mot bolaget.
Jag överväger just nu hur jag ska göra med det också, men jag tror att det är bäst att stanna kvar där nu.
Det är ju bara 1 månad kvar typ, tyvärr, du får nog stå ut med mej ett tag till Jimmy.

Nej, nu ska jag ta på mej sommrigare kläder och gå till banken, sen ska jag kolla efter jobb på internet.
Jag kanske uppdaterar senare, hej så länge.

image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0