En gång i veckan...

Jag börjar bli trött på det här! Sen jag fick reda på att jag var gravid har jag vart sjuk/mått jätte dåligt typ en gång i veckan, jag har alltså vart jätte förkyld, haft allergi eller haft febertoppar... Det är inte så himla kul att ringa och sjukanmäla sej en gång i veckan. Inatt har jag typ inte sovit någonting, så idag blev det till att stanna hemma så att jag kan komma pigg och glad imorgon istället.

Haha, dum som jag är så tar jag en prommenad med Trouble till spar för att köpa någonting att äta för att förebygga dåligt humör och en jätte hungrig Emelie, hur skönt var det med en tjock jacka i det här varma vädret? Jaja, iaf så fick jag slapa Trouble i princip hela vägen för att han prommenad strejkade, han är nog den lataste hunden jag vet! Så det som vanligt vis kanske skulle ha tagit 40-50 minuter tog nu kanske minst 1 och 1 halv timme idag, jag fick i mej luft och något att äta iaf och jag blev genast mycket piggare, men jag ska inte ha för stpra förväntningar då blir jag väl dålig tills imorgon igen. :D

Kim ligger och sover nu, jag funderar på att ta en stödvila tillsammans med honom nu jag också, men jag har inte riktigt bestämt mej, men jag fryser ganska mycket så det skulle ju vara varmt och skönt.

Jag vill träffa en barnmorska nu! Jag vill träffa en doktor nu! Kan inte strejken gå över snart, kan dom inte inse att dom inte kommer att få någon högre lön? Nu har jag väntat i typ 7 veckor på att få komma till en barnmorska, TYPISKT!

Hej så länge allihopa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0