Ensam som vanligt...

Kim kom hem 2 inatt, jag sov då. Han sov imorse när jag åkte och när jag kom hem från jobbet hade han åkt iväg, konstigt med tanke på att han inte kunde prata med mej i telefononen för att han skulle sova... Han kom hem 5 minuter innan han skulle åka till sitt nya jobb som han har fått, han ska jobba natt. Han kommer väl hem 6-7 imorgon bitti lagomt till att jag ska åka iväg och jobba... Vad faen skulle jag hit för, till labbe som jag för den delen städade i måndags men som ser ut som ett jaevla rått bo idag! JAG BRYTER IHOP SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas alla andra haft det bra, jag får väl vänja mej vid min "otur".
Jag gissar på att det inte är ett dugg roligt att läsa min blogg när den är så här negativ och tråkig, jag tar ett litet uppehåll i skrivandet till mitt humör är lite bättre... (Det kan ta några dagar om inte mer)
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0