Fint väder.

image235

Snygging!? Vad gör jag för något?

Igår var först jag och Ida ut på en prommenad med Trouble i spåret, vi lämnade mobilerna i bilen för att det skulle bli lugnt och skönt, och det vart det, inte för att någon hade ringt mej när vi kom tillbaka. :D
Sen kom Erica förbi mej i labbe ett tag, igår var det Erica som behövde mej, det är tur att vi kan byta av varnadra ibland. :D Jag åt en halv glass förpackning och passade på att få ur mej lite av mina problem när hon ändå var här också, jag tror att det kädes bättre för båda 2 sen. :)
Sen kollade jag iaf på heartbreak hotel innan jag somnade, den är ju hur kul som helst! :D
Men ikväll blir det nog så att jag sover hos mamma, och på onsdag ska jag kanske sova hos Erica om Trouble får stanna hos mamma och sova där. :D Längesen!

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha en toppen dag!

(Och missa inte tävlingen i min blogg
där man vinna en bloggdesign)

2008-05-27 @ 12:01:33
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0