Fredag.

Allt är precis som det ska vara! :)
Solen skiner, det är fredag och vi ska till Mikkis stuga och grilla, kanske bada bastu och sova där.
Imorgon är det lördag och då ska jag på Bellos 20 års fest och sen funderar jag på att åka in och kika lite på crusingen en sväng, det känns som om den här helgen kommer att bli helt perfekt!

Idag gick det bättre att jobba, jag mådde iaf bättre, jag var inte lika illamående som dom andra dagarna.
Det är konstigt det där... När jag kommer till jobbet så mår jag sämre än jag gör någon gång annars, det måste bero på alla olika lukter från olika maträtter, värmen och allt stress, det borde iaf vara det.

Dagens;
+ Allt är bra!
- Jag har ont i en av mina tår. ;D

Nu ska jag packa och så, måste förbereda lite också! Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jag mår oxå sämre på jobbet.. :P hehe. Det är nog hela paketet som gör det. Jag jobbar ju vissligen med att städa industri (sandvik) men de är ju mycke runt omkring ändå. Plus att man blir stressad osv.. :/

2008-05-10 @ 09:56:57
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: erica

Jag har bytt blogg, ericakristinapersson.blogg.se

2008-05-10 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0