Hangloose, melodifestival och prommenader...

...Kort beskrivning på min helg.

I fredags var jag och Linnea ut på hangloose, där träffade vi Erica och hennes vänner också. :) Annars sög det där, jag och LInnea var för det första först in, sen var det typ totalt 20 pers, as tråkig musik och skit dryga killar som såg ut som kopior av varandra... Det var bättre på tant grön innan, med trubadur. :) Efter det tog vi iaf taxi hem till Linnea, det tog ett tag innan vi kom i säng, men när vi väl la oss så somnade vi ganska fort tror jag. :D Båda 2 hade jätte ont i huvudet,lite ont i magen och var helt snurrig för att vi var så trötta.
Igår var jag ute med Trouble hela dagen, jag och mamma började med en långprommenad med honom, sen fick han följa med och käka, sen gå hem emot mamma igen, stannade på ett ställe och släppte honom så att han fick rusa av sej ännu mera, sen hem till mamma och där låg vi ute och solade på balkongen till 19:00. Erica och Stefan tittade förbi en sväng, trevligt. :) Linnea kom hon också, som planerat, vi gjorde fruktsalad med en himla massa somriga frukter. :) Vi käkade max och vart hur mätta som helst, vi orade knappt äta fruksalladen... ;D Men lite gick det i ändå. Vi kollade iaf på melodifestivalen som var helt VÄRDELÖS! Fy fan! Sen åkte Linnea hem och jag somnade fort som tusan i min säng hemma hos mamma.

Idag vet jag inte vad det blir, prommenad med Trouble iaf, i skogen där han kan springa löst, det är ju så himla fint väder. :) Jag funderar på att ta med honom ut på baksidan här och sola lite nu, jag behöver färg! ;D
Jaja, shit the same.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0