Hur mycket jag än letar...

...Så hittar jag inget jobb som jag skulle kunna få.
Nu har jag suttit hur länge som helst och sökt efter jobb, kollat på säkert över 100 st men hittade bara ett som jag sökte, och det kommer jag ju inte få vilket fall som helst! Men jag har ju iaf sökt... Imorrn bär det av ut till valbo för att gå runt och höra på olika ställen om dom behöver personal, jag är desperat! Jag vet 2 ställen som jag verkligen ska höra efter på så jag håller tummarna för att någon av dom behöver personal, men med min tur så lär det ju inte vara någon risk.
Jag har en hel del samtal att ringa imorgon också, åh det känns som om tiden inte räcker till för allt jag har att göra.

Men sen på kvällen så ska jag iaf hem till Maria som fyller år, GRATTIS! Då kanske man får koppla av lite och ta det lugnt ett tag iaf.

Just nu vill jag bara att Kim ska komma hem så att vi kan laga mat och mysa i soffan, men det lär väl dröja det också, och jag som är så hungrig. Nej, vad jag låter negativ hela tiden, det kan inte vara kul att läsa det jag skriver när jag nästan bara klagar hela tiden... Men ni ska veta att jag ska vara riktigt lycklig som har Kim och alla andra runt omkring mej. Det är bara lättare att se alla problem för tillfället. Men jag lovar att det ska bli ändring på det, därför ska jag börja med att ge dagen plus och minus för att sen bara skriva neutrala saker..

Dagens ;
+ Sol och mitt samtal med Linnea.
- Alla hormoner som spökar och att jag har JÄTTE (!) ont i tuttarna!

Nu har jag annat att göra, god natt då, för jag lär nog inte ska uppdatera igen.

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hehe :) Jäkligt många från valbo iaf som ska ha barn :) Jag gick ner 3-4 kg i början, kunde inte äta nånting å spydde bara ja drack vatten på morron. Skitjobbigt. Inte förän ja börja äta tabletterna för drygt en månad sen börja ja gå upp å ligger väll nästan 3 kg plus nu. Så de är på rätt väg iaf :) Händer så otroligt mycke i kroppen där i början, eller ja hela tiden. Själv känner man ju av dte men ens omgivning förstår ingenting. Ja har blivit så jäkla arg på Niklas hur många gånger som helst för att han inte förstår, men de är ju inte så lätt för killen heller som helt plötsligt ska stå ut med en tjej som ständigt har ont, mår illa å har ruggiga humörsvängningar :)

2008-05-05 @ 18:04:02
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: madde

Man får ta å grattulera! vad roligt! Du får hälsa Kim åxå! :)

2008-05-05 @ 21:42:27
URL: http://maddewadelius.blogg.se
Postat av: madde

jo det går bra de! :) magen å bebisen växer så de knakar! :) ne nu är det inte så långt kvar typ 7 veckor kvar om jag inte räknat galet! :)
hur långt är du gången då? :)

2008-05-06 @ 16:59:44
URL: http://maddewadelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0