Jag är duktig!

Nu har suttit i flera timmar (känns det som) och letat jobb på internet, jag sökte faktiskt till 3-4 stycken, nu får jag bara hoppas på svar från dom... :) Jag är ju super dålig på att skriva hur bra jag är och vad duktig jag är på vad, jag kan ju inte speciellt mycket och speciellt inte skriva ett seriöst och bra personligt brev, så vi får hoppas att det går hem hos någon av dom ändå. :D Kim sover fortfarande men jag funderar starkt på att väcka honom nu, jag börjar bli HUNGRIG och vi ska äta tillsammans innan han åker iväg till jobbet sitt.
Tro det eller ej, men jag har faktiskt inte vart ute i solen någonting idag, om man bortser från prommenaden såklart, så jag får nog ta och gå ut och lägga mej i solen en stund sen också, jag klagar ju på att jag är så blek så lite färg skulle inte sitta helt fel.
Nej nu blir det till att väcka älsklingarna mina, tröttare har jag aldrig träffat. :D
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0