Jobbiga dag!

Sov över, hade en jävla huvudvärk bara för att jag inte får ta någon värk tablett tror jag, har mått så jävla illa hela dagen så det har känts som om jag skulle kunna kräkas vilken sekund som helst, en massa tjaffs och en Emelie som skriker åt Jimmy. Det som har vart bra med idag är maten, korvstroganoff med ris, mums!

Nu funderar jag på att å och sova snart... Jag kom inte i säng förrns sent igår och på det vaknade jag 3 ggr och var tvungen att gå upp och kissa, gissa om jag var trött när jag skulle upp!? Men jag skulle behöva övningsköra, vet bara inte vart mamma är. Och föresten så såg jag att det skulle vara 13 snart 30 på tv ikväll och eftersom att det var så längesen jag såg den och inte kommer ihåg någonting om den så känner jag mej lite tvingad att kolla på den också. Men vi får se hur jag gör.

Dagens;
+ God mat.
- Drygt att åka buss, på dåligt humör och mådde dåligt.

Har annat för mej nu. Hej på er.


Kommentarer
Postat av: madde

Alvedon får man äta

2008-05-14 @ 09:42:03
URL: http://maddewadelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0