Kan ni förstå?

Även fast jag känner hur det växer så att det knakar och att det verkligen är något som händer med min kropp så har jag svårt att förstå att det är en bäbis som ligger  där inne! Och svårare borde det ju vara för Kim och alla andra som bara vet det och inte känner eller ser förändringarna... Det är inte långt kvar tills magen kommer att börja växa, det har den redan gjort men inte så att man ser att jag är gravid, nu ser jag mest tjock ut bara... Och det beror på att jag har börjat ätit så mycket, inte för att bäbisen tar så stor platts. Jag är ju bara i vecka 10 än så vad som helst kan ju hända, men jag hoppas på det bästa.

Nu ska jag gå ut en sväng i sommarvädret och ringa Linnea för lite råd, hej så länge.

image231

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Men oj är alla gravida nu? :P haha. Hu rlångt gången är du då? :) Åh hur går det med allt? Läste nåsntans att du inte mådde illa, va GLAD för det :P ja käkar illamåendetabletter för å överhuvudtaget kunna äta å då är ja i 6:e månaden ;)

2008-05-05 @ 16:31:51
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: jessie

åå grattis .. hur känns det att vara gravid då?
vill bara varna dig för att inte äta överdrivet som jag gjorde upp gick över 30 kg!!

2008-05-06 @ 22:12:57
URL: http://silkybutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0