Lite bättre.

Jag är på lite bättre humör nu iaf...
Jag, Erica och Trouble tog en glass på donken, sen en prommenad så jag han då avreagera mej rätt mycket under den tiden, Erica fick knappt en syl i vädret, sorry. Det vart bättre för mej iaf...
Jag kom nyss hem iaf efter att ha stått och pratat med Toffe, Lina, Erica och Stefan ett bra tag, trevlans. :) Jaja, filmen jag kämpat med att ta hem hade kommit hem, men den var på spanska utan text, mer än vad jag viste, det vart sopkorgen direkt! Nu kämpar jag med en ny och hoppas på att få hem den inom en timme iaf. Jag vill kolla film!

Jag pratar med Malin nu (stora), hon är ju i malta så det är riktigt kul att höra något därifrån. :) Fast det är bara på msn men iaf. :)

Nu ska jag göra mej klar för film och sova. :) God natt, hej!

Jag ska drömma om Kim, för jag saknar honom så mycket.

Kommentarer
Postat av: annelie

jag berättar allt om mr french guy när jag kommer hem :D hahahaha. Och grattis till den kommande! hoppas allt är bra. kramar fr malta

2008-05-24 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0