Malta.

Jag tänkte mest bara säga att jag hoppas att Anneli och Malin har det bra borta i malta och att dom solar lite åt mej också... Jag hade ju planerat att åka dit en vecka och hälsat på men det är ju kanske inte så bra nu när jag är gravid så jag får stå över.

Jag kom just på hur dum jag är! Jag är så himla seg... Jag skulle ha tagit halv 1 bussen men då var inte jag klar, utan då började jag med att klä på mej och så, duschat hade jag därimot gjort och eftersom att det är så fint sol väder så¨behövde jag ju inte sminka mej, det vore ju bara dumt? Halv började jag att klä på mej och är redan klar, nu måste jag vänta 1 timme tills nästa buss går, TYPISKT, nu kommer jag att vara i valbo klockan 3 för att bussarna är så dåligt planerade.

Jaja, jag får väl ta en prommenad med bus så länge då?
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0