Oturs vecka!

Det är verkligen inte min vecka, ingenting blir som ja planerat... Sur tanterna på jobbet fortsätter att vara surig så snart blir jag tokig på dom, som tur är så är jag inte ensam om att börja lessna på dom iaf. Kim är lika osocial fortfarande och maten är fortfarande svår att få tag på, faen jag blir tokig! Om inte jag hittar ett jobb snart bryter jag ihop! Plus att jag kan ju bara ha mina mjukisbyxor numera, jeansen är för små, så jag skulle verkligen behöva nya kläder, men i brist på pengar så lär det ju inte bli någe kläder heller... TUSAN!

Det är tur att jag har Trouble annars hade jag vart helt ensam. <3 Min älskade lilla vän.

Jag ska väl fortsätta tycka synd om mej själv samtidigt som jag letar jobb.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0