Regn?

Visst ser det ut som om det ska börja regna? Jag trodde solen hade återvänt men den verkar då försvinna lika fort som den kom. Trouble har iaf vart i vattnet och vänt, lekt med lite pinnar och så. :) Jag och Lisa har städat labbe i brist på annat så att nu går det iaf att vara här utan att drunkna i allt damm och lort. Det vart faktiskt ganska rent. :) Så¨idag ska jag hämta hit handdukar och duschhanddukar så att man kan sova här utan att känna sej så äcklig. ;D Jag har pratat med sjukvårdsrådgivningen som inte gjorde mej klokare precis, det finns inga lediga läkare eller sköterskor som kan kolla på mej, det är ju strejk. Hur tusan ska man då göra? Jaja, jag fick en del tips så jag får väl gå till apoteket så länge och slösa pengar på sånt som kanske hjälper... Känns himla onödigt men vad ska jag göra då? Jag måste ju tillbaka till jobbet imorgon.
Jag kom ju på att jag tappat bort mitt personliga brev/cv i flytten så det kan bli lite svårt att lämna in det idag, men jag ska göra mitt bästa för att lösa det på någe annat vis.  Jag ska betala räkningar också, och köpa fästinghalsband, nosgrimma och ett ben till Trouble, äntligen ska det bli ordning på promenaderna, det är ju hopplöst nu när han drar så mycket!  Jag har alltså en hel del att göra, och hungrig är jag också.
Just ja, jag hade tänkt hinna med att övningsköra lite också.

Jag försöker komma på något bra sett att överaska älsklingen på ikväll när jag kommer tillbaka hit också, någon bra ide? Jag själv skulle ju kunna kika på film och äta fruktsallad eller något, men jag vet inte jag... Det ska iaf vara något som inte kostar så mycket alls! :D

Jaja, nu sk ajag prata lite med mamma sen så.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0