Självklart!

Kom inte i säng förrns sent igår heller, vaknade ett antal ggr inatt och behövde kissa, sov över imorse och fick stressa som fan men jag han i tid iaf. Lagom framme skulle jag äta frukost, jag fick migrän och satte mej i gillestugan ett tag men var tvungen att åka hem... Jag åkte till storvik men tänkte åka tillbaka till jobbet när jag sovit bort migränen eftersom att jag inte har någon migrän medicin. Oops, jag vaknade halv 4 och jag slutar 3. :D Det gjorde inget som tur var, och huvudvärken fanns fortfarande kvar. Ut till valbo, handlade med mamma, träffade Madde, hennes mor och hennes syster; man får iaf äta alvedon har jag lärt mej nu, men den hjälper inte mot migrän. ;D Jag behöver verkligen att strejken ska ta slut nu så att jag får skriva in mej på barnmorske mottagningen, så att jag kan få svar på alla mina frågor och så att jag har någon att prata med, det är ju faktiskt första gången jag ska ha barn!

Ikväll blir det tidig kväller, jag väntar bara på mat nu sen så!
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0