Slut på en gång.

Efter dagens utgifter har jag bara 80 kr kvar på kortet, men jag borde vara glad över att jag äns har det kvar. Grejerna till Trouble gick på 500 kr, sen betalade jag massa räkningar och handlade någon salva som ska hjälpa mot mina problem. ;D Jag köpte ju faktiskt glass och godis som jag sk aöveraska Kim med också, mums! :) Film håller jag på att ta ner också så det blir nog kanoners. Myspys om inte annat.
Nu är jag så hungrig att jag håller på och avlider så jag ska leta rätt på älskling och se till att vi hittar på något att äta, jag äter vad som helst förutom pizza, så hungrig är jag. :)

Nu har jag påbörjat avmaskningen på Trouble också föresten, han visar inga symptom på mask men han blir bara smalare och smalare så vi gör det i förebyggande syfte, det ska nog bli bättre nu. :D Nosgrimman tyckte han verkligen inte om iaf, men han får vänja sej, det var verkligen underbart att gå med honom nu iaf. Han fick faktiskt ett kedjehalsband också, han blev så tjusig så. :) Inte nog med det så fick han ett ben och fästinghalband också, som faktiskt skyddar mot myggor också, och det kan ju behövas.

Hej så länge allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0