Snöstorm!

Gårdagen var stressig som vanligt, det börjar bli en vana för mej nu för tiden. Vi kom försent till kyrkan och det var svinkallt ute!  Vi kom dit iaf. :) Sen bar det av hem till Pia och Jos för mat och fika, mums vad gott det var, jag blev jätte, jätte mätt. ;D Lisa och Maria var jätte fina med sina klänningar. :) Efter det så åkte vi till köpis och köpte en RÅTTA i 18 års present till Staffan, pungen fick han heta. Mossberg kom och hämtade oss för att åka vidare till färnbo och gratta Staffan. Jag hade riktigt tråkigt... Men jag hade sån tur så att Anton körde hem mej till mamma. :) TACK! Men det tog sin tid, för som alla vet så var det snöstorm igår, 17 maj! Kim blev kvar hos Staffan men kommer väl hem snart någon gång hoppas jag. :) Jag ska iaf ta och krypa ner i soffan och kolla på film, och hoppas på att det finns något gott, typ godis här i huset. ;D

Jag är jätte förkyld föresten! :@

Nej, ha det så bra så länge, hej på er.

image232

image233
Jag är trött och ser ut som ett offer! ;D


Kommentarer
Postat av: Erica

Gud, Vilka fina bilder.
Ni var jätte fina båda två. :D ^^,

2008-05-18 @ 15:02:06
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se
Postat av: emelie

Svar till Erica: Tackar, tackar men tyvärr tar jag inte emot mutor! ;D

2008-05-18 @ 15:56:31
URL: http://emelieloof.blogg.se
Postat av: pia

O va skitsnygga ni är!!
håller med Erica fina bilder.
Men så vet ni ju vem som är fotografen. HaHa.

Tårtan var svin god tack för den.

Kram PIa

2008-05-18 @ 20:16:46
Postat av: emelie

Svar till Pia: Du ärjätte duktig på att knäppa kort! :) Vilken tur att tårtan var god. Kram kram

2008-05-19 @ 09:47:03
URL: http://emelieloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0