Solen är tillbaka.

Idag var jag tvungen att stanna hemma från jobbet, men otur som det är så får jag inte tag på hälsovårdcentralen! Dom hade tydligen fel på telefonen så det kan bli lite kämpigt, men jag är i akut behov av att komma dit! ;D Jaja, i väntan på bättre tiden tog jag mej i kragen och ringde och adress ändrade, sökte jobb och bokade uppkörning åt Kim, han kommer att få körkort före mej igen! :) Jag skulle iaf komma in med ett cv där jag sökte jobb så jag ska nog ta mamma och bilen och övningsköra in med det sen. :D
Syster har sovit i labbe med oss inatt, vi kollade på en skit bra film igårkväll! :) Kommer bara inte ihåg vad den hette. Vi tänkte iaf passa på att städa upp lite här också, men först ska vi mata Trouble och ta en prommenad med honom ner till ån eftersom att solen är tillbaka! :D Yes.
En dusch skulle sitta fint men jag får vänta med det tills jag kommer till mamma med tanke på att jag inte har någon handduk är.

Jaja, nu ska vi ta tag i det här. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0