Återigen...

...Hur jag än gör så går tiden så sakta att jag slutar här.
Kim får ta och komma hem snart så att jag slipper sakna honom så mycket!
Jag och mamma har vart ut i skogen med Trouble, sen träffade vi Adam på spar och Trouble vart helt till sej, så Adam kanske skulle låna trubbel på lördag. :) Då kommer jag att sakna honom också, men då får jag lite tid över till att göra något annat vettigt. Jag skulle förmodligen hitta på något med Jennifer iaf. :)

Ikväll blir det bara till att kika film och lägga sej i tid.
Jag känner mej som en pensionär, jag är helt slut! Jag ska snart äta lite gröt med syrran, sen ska jag nog ta en varm härlig dusch innan  jag tar på mej pyjamas och bäddar ner mej i soffan. ;D Jag skulle vilja vara 5 år igen.
Nej helst skulle jag vilja vrida fram tiden lite, det kunde gärna få vara dags för bäbisen att kika ut snart, men som sagt räknar jag med att h*n kommer i januari, men vi får väl se, jag har ju datum den 25 december.

Nej nu är det dags för lite gröt.
Hej på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0