Bråkstake.

Jag har vart ut på den efterlängtade promenaden som blev ett projekt jag ångrade ganska snabbt...
 Trouble traskade på så fint så till en början, men det slutade med att jag stod still, på samma ställe, med en hund som vägrade gå, i ca 30 minuter! Jag fick praktiskt taget släpa honom hem igen, jag förstår inte varför han gör så där? Nu är jag skit sur på honom och han lär inte räkna med någon mer promenad idag, han får nöja sej med en kissrunda innan det är dags att sova!

Nu ska jag kolla idol med mej själv och sura...
Jag ringer Mackan någon annan dag istället.
Och jag tänker inte sitta någe mer vid den här datorn heller, för den är så JÄVLA seg!
Förvärkar har jag också, och foglossningen kommer väl tillbaka snart också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0