Djurkompaniet.

Det blev en sen natt, och en tidig morgon.
Jag och Kim fastnade för en film så jag somnade väl runt halv 3-3 (!), och jag som brukar vara rätt tidig i säng, men filmen var iaf bra. Hur som helst så var det bara att pallra sej upp klockan 7 imorse, jag gav Kim en halvtimmes sovmorgon medans jag kokade gröt, sen åt vi tillsammans. :) Jag var hur trött som helst också för den delen...
Väl hos barnmorskan var allt bra som vanligt, alla prover och hjärtljuden var precis som det skulle. Det är så skönt att höra! Jag har dock snart gått upp 20 kilo (!) Nu väger jag 70, och då startade jag på 53, PANIK!? Äh, det hör till... Måtten på magen hade ökat med 4 cm sen sist, nu låg det på 33, och innan på 29. Helt normalt...

Efteråt åkte vi direkt till djurkompaniet som öppnade idag.
Där var det fullt med folk och deras hundar, Trouble träffade bland annat Nova där, han tänkte fråga om han fick leka med henne någon dag också, så vi får väl se vad hon har för svar på det. ;D Jaja, hur som helst så fick Trouble en massa godis, ett jätte stort ben, ett märg ben, 4 påsar lever godis, en boll och sen så passade vi på att köpa bajspåsar, och tro det eller ej, men vi förberedde oss inför vintern också... Vi köpte nämligen självhäftande bandage, man har väl bara tur om man slipper undan såriga tassar när det blir isigt och vasst ute? Nu är vi förberedd iaf.
På vägen ut passade vi på att prova ut en hundbur också, jag tror faktiskt att den får följa med hem vilken dag som helst. Som avslut på den utflykten så träffade Trouble Engla också, nu är han lycklig iaf.

Nu ska jag städa klart här hemma.
Sen tänkte jag försöka ragga med mej Ida ut på en prommenad i skogen med Trouble innan vi ska åka in till fotostudion. Jag behöver gå av mej lite nervositet tror jag, och Trouble vill kuta runt i snön lite. :)
Nu ska jag inte störa mer, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0