Ensam.

Fotograferingen igår gick bra.
Men jag tror nog aldrig att jag vart så nervös någon gång förut... Vi ska fota en gång till på måndag och prova lite andra ljus och så, förhoppningsvis blir det ännu bättre än igår.
Jag fastnade iaf för ett av korten vi knäppte igår, jag kommer förmodligen att köpa det så att jag har det kvar. :)

Trouble ligger och snarkar på soffan.
Vi har vart ute i hundgården med Ida och Maria och kastat lite boll, så nu är han helt slut. ;D Själv så sitter jag här ensam och försöker förutspå hur min kväll kommer att sluta, men jag har ingen aning än... Det visar sej. Jag hade tänkt laga middag åt Kim och passa på att få umgås ensam med honom en enda dag medans Alfons är borta, men han verkar ha annat i kikaren...
Min bror har vart här varje dag sen Alfons åkte, så jag har inte ens vart ensam med Kim någonting än. TRÅKIGT!

Nu måste jag ta och äta någonting.
Det får bli något litet innan jag vet om Kim blir hemma med mej idag eller inte. Jag får äta riktig mat så fort jag vet...
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0