Fixa och dona...


Jag tänker ta den lätta vägen idag.
Till att börja med tänkte jag som försvar bara berätta att det känns att det inte är lång tid kvar tills bäbisen kommer nu. Det är rätt tungt och jag är otroligt klumpig och osmidig, och idag värker magen lite extra mycket så jag tänkte fuska lite... Jag har redan diskat och röjt undan, jag har skärt upp blodpudding i småbitar som just nu står i ugnen, det ska bli hundgodis till Trouble, jag har gjort ren ugnen och spisen, så jag tänkte fuska lite och ta fönstren aldeles snart, sen får det räcka för idag. Jag kan lika gärna göra resten imorgon eller lite senare i veckan, för än så länge är det skapligt städat här, med andra ord är det inte allt för lortigt. ;D

Idag ska jag laga mjölkmakaroner med korv.
Det ska bli jätte gott! Jag älskar mjölkmakaroner. :) Men jag ska inte ha maten klar förrän runt 5 tiden, så efter att jag putsat fönstren så ska jag slå mej ner i soffan med Trouble och kika på en film, vilken vet jag inte men det finns många att välja mellan. :D Och sen så ska jag ut i snön med Trouble också, fast just nu känner jag mest bara för agtt lägga mej ner och somna, jag är super trött. Haha.

Föresten så har hela mitt ansikte svält upp, huvudet sitter tillochmed ihop med halsen, jag ser ut som en balong... Någon som vet vad det kan vara för knepigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0