God morgon.

Det kanske är lite sent, det kanske passar bättre med god dag?
Nu har jag iaf tagit mej upp ur sängen och ätit frukost... Det blev rätt sent igåt ändå, vi fasnade framför en film; Gröna milen. Alla vet väl att den är ca 3 timmar lång, så jag kom inte i säng förrän 2 inatt.
Hur som helst så ska jag försöka ta tag i lite nödvändiga saker idag, jag ska kolla om jag och Kim kan låna mammas bil på dagen så att vi l'ttare kan göra allt vi behöver göra.

Jag ligger en dag före den här veckan.
Det är fredag för mej idag? Varför vet jag inte men så är det.
Imorgon går jag in i vecka 35, tiden går så fort! Tänk att snart så ska jag och Kim bli en riktig liten familj. :) Sånna här gånger önskar man verkligen att pappa hade kunnat vara med. :'(  ♥


Nu har jag en massa annat att göra.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: lina

Din pappa finns där.. verkligen.



2008-11-13 @ 18:30:21
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0